Delavnica, kako načrtovati in izvesti uspešno komunikacijsko kampanjo s praktičnimi primeri
Torek, 30. september 2025, med 11. in 14. uro v Centru Rog , Trubarjeva 72, 1000 Ljubljana - PRIJAVA
Spoštovane in spoštovani,
vabimo vas na praktično delavnico z naslovom: »Kako izvesti uspešno komunikacijsko kampanjo«, ki bo namenjena vsem, ki želite okrepiti glas pacientov in učinkovito nagovoriti javnost, odločevalce ter strokovno skupnost. Delavnico organizira Zveza organizacij bolnikov Slovenije pod pokroviteljstvom Mednarodnega foruma znanstvenoraziskovalnih farmacevtskih družb (FarmaForum). Cilj je okrepiti veščine udeležencev ter ponuditi konkretna in uporabna orodja za načrtovanje in izvedbo uspešne komunikacijske kampanje.
KDAJ: Torek, 30. september 2025, od 11.00 do 14.00
KJE: Center Rog, Trubarjeva 72, 1000 Ljubljana
Z udeležbo na delavnici boste pridobili znanja in vpogled v naslednja ključna področja:
zakaj in kdaj se odločiti za kampanjo, kako opredeliti ciljno skupino in ključna sporočila,
kako oblikovati cilje kampanje in določiti kazalnike uspešnosti (KPI),
kako zasnovati osnovno komunikacijsko strategijo in izbrati primerne kanale,
kako učinkovito povezovati deležnike (strokovnjaki, odločevalci, mediji, druga društva),
ter kako kampanjo izpeljati v okviru razpoložljivih virov.
Delavnica bo interaktivna in praktično naravnana, zato vabimo vse, ki razmišljate o izvedbi svoje kampanje ali želite nadgraditi obstoječa znanja.
Program
11:00 Zakaj posvet? Barbara Stegel, generalna sekretarka, Mednarodni forum znanstvenoraziskovalnih farmacevtskih družb
11:05 Kako s podatki prepričati odločevalce: Poročilo ZOPS o delu NVO na področju zdravstva Gregor Cuzak, generalni sekretar, Zveza organizacij pacientov Slovenije
11:20 Od podatkov do zgodbe Martin Bajželj, Statistični urad RS, SURS je na misiji, da izkorenini prepričanje o dolgočasnosti statistike. Kako drugače prikazati zabavnejšo plat resne ustanove kot z zabavo za 80. rojstni dan Statističnega urada Republike Slovenije (SURS)
11:40 Od zgodbe do (merljivega) učinka Špela Vuga, vodja projektov v Agenciji 101 in Anže Jereb, kreativni direktor McCann Ljubljana
Predstavila bosta organizacijo komunikacijske kampanje in nas s praktičnimi primeri vodila skozi celoten postopek od načrtovanje, sodelovanja s partnerji do končne ocene doseženih ciljev kampanje. V tem delu sodelujeta tudi društvi Onkoman in Združenje Europa Donna Slovenija.
12:40 Neodvisnost kot ključno vodilo Tanja Španić, izvršna direktorica Združenja Europa Donna Slovenija, Kako organizirati neodvisno delovanje društev po načelih skladnosti
13:00 Kratek premor
13:10 Izmenjevalnica idej: Povej svojo zgodbo še ti!
- Mateja Saje, KVČB
- Matej Pečovnik, Onkoman
- Špela Vuga, vodja projektov v Agenciji 101
- Pogovor vseh udeležencev
13:40 Pogostitev in druženje
14:00 Zaključek
Posvet bo vodil Jure Brankovič, komunikator ter član skupine Farma Foruma za sodelovanje z organizacijami bolnikov.
Prijava in informacije:
🡪 prijava: vašo prijavo opravite na: PRIJAVA. V kolikor se kasneje izkaže, da se posveta ne boste mogli udeležiti, nam prosimo sporočite vašo odjavo najkasneje 24 ur pred dogodkom.
🡪 dodatno: za več informacij smo vam na voljo na telefonski številki: 041 455 554, Gregor Cuzak
Veselimo se vaše prisotnosti in skupnega soustvarjanja močnega glasu pacientov!